שיפור מתמיד של חווית העובד והלקוח שלנו הם פועל יוצא של תמצית משימתנו. האירועים הרבים והמגוונים שאנו מקיימים לאורך שנת הפעילות השוטפת מיישמים בתוכם בפועל את ערכי הליבה שלנו להם אנו מחויבים- השותפות והאנרגיה הטובה.  

במסגרת שיפור חווית העובד -

אנו מקיימים מידי שנה מספר אירועים מסורתיים כגון- מסיבת סיום הקיץ לטכנאים בסניפים השונים, אירועי יום האישה, מיזם מנהל פרויקט מארח, ימי העשרה בכיף לכלל עובדי החברה, הרמת כוסית לרגל חגי ישראל בשילוב סעודת חג, הרצאת אורח חווייתית, אירועי חגיגות עשור ועוד.

במסגרת שיפור חווית הלקוח -

אנו מקיימים כנסי העשרה ללקוחות החברה בסניפים השונים המשלבים העשרה מקצועית, עדכונים בנושאי חדשנות טכנולוגית והרצאות העשרה לשיפור איכות החיים. אנו פעילים במסגרת הקהילה העסקית להרחבת הידע המקצועי בתחום עיסוקינו ע"י מתן הרצאות תדירות בכנסי האיגוד הישראלי  למהנדסי קירור ומיזוג אוויר (אימקם 2000), בכנסים אחרים וכן בתערוכות אקלימה.